کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی, کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی, به نام او که همه هستی از اوست مشاور بازاریابی و فروش تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران  بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات نویسنده و مترجم: مهندس علی خویه و فهیمه احمدی www.khooyeh.com www.marketingconsulting.blogfa.com www.marketingconsulting.persianblog.ir 1390 قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات   فهرست برخی از مطالب کتاب: ·         مشاور برچسب‌ها: کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی, روش های مشاوره بازاریابی ادامه مطلب برچسب‌ها: کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی, روش های مشاوره بازاریابی ادامه مطلب سبک های مشاوره مدیریت، سبک های مشاور بازاریابی و فروش، سیک های مشاوره فروش، روش های مشاوره بازاریابی انواع سبکهای مشاور  بازاریابی و فروش  : سبکهای وظیفه مداری سبک ها ی رابطه مداری سبکهای وظیفه مداری و رابطه مداری قوی سبکهای وظیفه مداری ورابطه مداری ضعیف سبکهای وظیفه مداری :مشاور  مشارکتی : این مشاور  با کارکنانش مشورت می کند و می کوشد اگر کارکنان خود را باور داشته باشند، اعمال مشاور ی مشارکتی ، رضایت آنان را بیشتر تأمین خواهد کرد. ۴) مشاور  هدف گرا: این مشاور  هدف ها را تعیین می کند و از کارکنان می خواهد آن هدف ها را به بهترین وجه تأمین کنند. اعمال این نوع مشاور ی هنگامی اس – مشاور  بازاریابی و فروش  صرفا هدفگرا: در این سبک از مشاور  بازاریابی و فروش ، مشاور  سعی دارد، به هر نحوی که باشد هدف سازمان را ب برچسب‌ها: سبک های مشاوره مدیریت, سبک های مشاور بازاریابی و فروش, سیک های مشاوره فروش, روش های مشاوره بازاریابی و فروش, تکنیک های مشاور بازاریابی ادامه مطلب [ چهارشنبه بیست و سوم بهمن 1392 ] [ 8:24 ] [ مشاور بازاریابی ] نظر بدهید ارزیابی مشاور بازاریابی و فروش، اثربخشی مشاور بازاریابی و فروش همراه گرامی ، با احترام ، پرسشنامه ای که پیش روی شماست در جهت سنجش میزان اثربخشی حضور مشاور بازاریابی و فروش  در شرکت تهیه  گردیده است.لطفا یه سوالات ذیل با دقت پاسخ دهید. با تشکر ادامه مطلب [ چهارشنبه بیست و سوم بهمن 1392 ] [ 8:14 ] [ مشاور بازاریابی ] نظر بدهید مشاوره بازاریابی و فروش، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور روش های افزایش فروش، مشاور تشکیل دپارتمان باز •          1- بازاریابی آموزشی education marketing •          2- بازاریابی نفوذیinfluence marketing •          3- بازاریابی هسته مرکزی core marketing •          4- بازاریابی خدمت مجانیfree marketing •          5- بازاریابی مقایسه ایcompare marketing •          6- بازاریابی گروهیg marketing •          7- بازاریابی الگوسازی و الگوپردازیB marketingبررسی مدل های مشاوره بازاریابی و فروشسبک های مشاوره بازاریابی و فروش ادامه .... برچسب‌ها: مشاوره بازاریابی و فروش, مشاور بازاریابی و فروش, مشاور روش های افزایش فروش, مشاور تشکیل دپارتمان بازاریابی و فروش, مشاور مدیران فروش ادامه مطلب [ سه شنبه هشتم بهمن 1392 ] [ 17:29 ] [ مشاور بازاریابی ] نظر بدهید مدیریت بازارسازی مدیریت بازارسازی تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی بازارسازی، بازارگرمی، مشتری سازی و برندسازی عملی، راهکارهای پیشبرد وارتقا فروش و بازاریابی گردآوری وترجمه: علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری استراتژی های بازاریابی، فروش، برند و تبلیغات www.khooyeh.comwww.khooyeh.ir قابل  استفاده برای کلیه دست اندرکاران مدیریت بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، خلاقیت، ارتباطات، تحقیقات بازار و صاحبان کسب و کار، فروشندگان، بازاریابان، سرمایه داران، کارآفرینان و پرسنل بازرگانی بازاریابی و فروش تمامی سازمانها و شرکت ها برچسب‌ها: تکنیک ها, روشها و فرایندهای اجرایی بازارسازی, بازارگرمی, مشتری سازی و برندسازی عملی, راهکارهای پیشبرد وارتقا فروش و بازاریابی ادامه مطلب [ دوشنبه هفتم بهمن 1392 ] [ 0:27 ] [ مشاور بازاریابی ] نظر بدهید مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.irwww.khooyeh.com09122991608گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و ... ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، استقرار مهندسی فروش و ... مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی، تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش، به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان، بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا، روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش.... گزارش فعالیت های تیم مشاوره آموزش تحقیقات و اجرای GMAS . در چند ماه اخیر....ارایه مشاوره های تخصصی به یک گروه تخصصی تولیدی مواد غذایی و خوراکیراه اندازی سیستم توزیع و فروش مویرگی استاندارد علمی و حرفه ای برای چندین شرکت معتبر در سطح کشوراجرای مهندسی فروش برای چندین شرکت معتبر بازرگانی تولیدی وخدماتیسخنرانی در چندین سمینار مختلف در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و برنداجرای سیستم هویت بصری برند و مدیریت برند برای چندین شرکت معتبر در زمینه محصولات مختلف این شرکتمشاوره های تخصصی در حوزه بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، خلاقیت و سیستم های افزایش فروش و برنامه های ترفیع برای چندین شرکت در حوزه دکوراسیون و صنعت ساختمان و صنایع صنعتیآموزش های مختلف در حوزه فروشبرگزاری سومین دوره بخبگان مدیریت بازاریابی و فروش ، مدیران بازاریابی و فروش نخبهبرگزاری اولین دوره بلند مدت مدیریت پارتیزانی برای مدیران عامل مطرح کشورسخنرانی در سمینار اقیانوس آبی . و اجرای سیستم اقیانوس آبی برای یک شرکت معتبر در تمامی سطوح تولید خدمات فروش بازاریابی تبلیغات و ...برگزاری کارگاه های آموزشی اجرایی در شرکت های مختلف و سازمان های معتبرارایه مشاوره های تخصصی به چندین فروشگاه زنجیره ای و راه اندازی و استقرار چندین فروشگاه معتبر زنجیره ای در سطح کشور- اجرای چندین پروژه چیدمان فروش و تدریس دوره های مدیریت فروشگاه و چیدمان فروشاجرای چندین پروژه تحقیقات بازارمشاوره و اجرای مهندسی فروش ملک و ساختمان برای چندین پروژه...مشاوره  و اجرای چندین سیستم فروش صنعتی و بازاریابی صنعتی برای چند شرکت معتبر صنعتیسخنرانی در سمینار بازاریابی خدمات آموزشی و کارگاه آموزشی بازاریابی خدماتارایه مشاوره های تخصصی به چندین پزشک مطرح کشور و مدیران عامل مطرح چندین برند و سازمان مهم. برچسب‌ها: مشاور مدیر عامل, مشاور ارشد مدیر عامل, مشاور عالی مدیریت, مشاوره به مدیریت, مشاوره مدیر عامل [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ] نظر بدهید برچسب‌ها: تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش, پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش, طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش, تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با [ سه شنبه دهم دی 1392 ] [ 18:34 ] [ مشاور بازاریابی ] نظر بدهید وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاور فروش و تبلیغات و مشاوران سازمانی وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاور فروش و تبلیغات و مشاوران سازمانی تهیه  و تنظیم: تیم مشاوره علی خوبه www.gmas.ir  www.khooye.ir www.khooyeh.com 09122991608 09372991608 وظایف و مسئولیتهای مشاوران مدیریت، مشاوران بازاریابی و فروش، مشاوران سازمانی  را می توان در چهار زمینه کلی زیر بیان داشت: اول: رشد و توسعه قوای فکری و معنوی و عقلی مدیران و کارکنان دوم: رشد و توسعه مهارتهای شغلی و حرفه ای مدیران و کارکنان سوم: رشد و توسعه شخصیت مدیران و کارکنان چها برچسب‌ها: وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت, مشاوره بازاریابی, مشاور فروش و تبلیغات و مشاوران سازمانی ادامه مطلب [ جمعه هشتم آذر 1392 ] [ 11:44 ] [ مشاور بازاریابی ] نظر بدهید مشاور و اجرای مهندسی فروش کارگاه آموزشی کاربردی اجرایی مهندسی فروش sales engineering و راهکارها، تکنیک های و مهارت های  استقرار سیستم مهندسی فروش  در شرکت ها وسازمانها مدرس و مجری: مهندس علی خویه – ریاست انجمن مهندسی فروش ایران – 09122991608 - برچسب‌ها: مشاور و اجرای مهندسی فروش, مشاور مهندسی فروش, مجری مهندسی فروش, استقرار سیستم مهندسی فروش, راه اندازی دپارتمان بازاریابی و فروش ادامه مطلب برچسب‌ها: کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی