مشاور بازاریابی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

علی خوبه ، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور و برندهای معتبر ملی و بین المللی


فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران 

1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید

2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری از دام های فروش و بازاریابی در شرایط بحران

3- طراحی مدل های بازاریابی نوین و مدرن

4- طراحی سیستم های خلاق و نوآور بازاریابی و فروش

5- طراحی برنامه ها و استراتژی های بهبود

6- آمادگی زیرساخت های ضد بحران بازاریابی و فروش

7- طراحی استراتژی ها و سیاست های کشف بازارهای جدید

8- تکنیک های وتاکتیک های پیشروی در بازاربحران


برچسب‌ها: مشاوره در شرایط بحران, مشاور بازاریابی در شرایط رکورد, مشاور فروش در شرایط سخت و دشوار, مشاور افزایش فروش, مشاور نوابغ فروش
[ سه شنبه بیست و ششم شهریور 1392 ] [ 14:4 ] [ مشاور بازاریابی ]
معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و .... مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این و آن است به نظر من مانند پزشکی می ماند که سریع و بدون دقت تشخیص داده است، یک مشاور حرفه ای، دکتر سازمان، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی و تبلیغات و فروش، مانند یک دکتر دلسوز باید بتواند با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار نماید و حتی اگر امکان دارد باید زمان گذاشته و مانند یک مشتری درون سازمان به گشت و بازرسی و آنالیز مشغول باشد. یادم می آید سال گذشته شرکتی از ما خواست که در زمینه مشاور سازمان خدمتشان باشیم فردای آن روز یکی از کارکنان این شرکت در مرخصی بود ما به جای ایشان نشسته و خدمات ارایه کردیم تا درگیر مسائل سازمان آن شرکت شویم گاهی در پروژه های خود لازم بوده تا کت و شلوار شیک خودمان را درآورده و مانند پرسنل شرکت به داخل آنها نقوذ کرده و مشکلات و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم . من این سوال را دارم که یک پزشک با آزمایش خون تشخیص درمان می دهد به نظر شما یک دکتر بازاریابی فروش تبلیغات CRM.IMC.QS, و ... باید از طریق چه ابزارها و آزمایشاتی باید یک تشخیص درست و صحیح داشته باشد؟ ....

یا برای تشخیص بهترین نرم افزارها و سخت افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM باید چگونه به سازمان کمک کرد؟ چرا بیشتر نرم افزارهای مستقر در سازمان ها کارایی و اثربخشی ندارند؟ چرا فرایند های بازاریابی و متدهای فروش و تبلیغات شرکت جواب نمی دهند؟  یک دپارتمان بازاریابی و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا فروش شرکت به شدت کاهش پیدا کرده است؟ چرا مشتریان شرکت از نظر کمی و کیفی کاهش داشته است؟ چرا تبلیغات شرکت اثربخش نمی باشد؟ چرا بهره وری پرسنل کاهش یافته است؟ 

منبع : کتاب اصول مشاوره مدیریت  و کتاب مشاوره بازاریابی و فروش تالیف و ترجمه : علی خویه


برچسب‌ها: مشاور مدیریت, مشاور بازاریابی و فروش, اصول مشاوره مدیریت, تکنیک های مشاور سازمان, دکتر مدیریت




برچسب‌ها: حرف های یک مشاور مدیریت, دکتر مدیریت, دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات, مشاور بازاریابی اینترنتی, مشاور بازاریابی مجازی
[ سه شنبه بیست و ششم شهریور 1392 ] [ 12:22 ] [ مشاور بازاریابی ]
تکنیک های تسخیر بازار و افزایش سهم بازار و فروش

1- سعی کنید با فاصله خود را با مشتریان نهایی کمتر نمایید و به مصرف کنندگان نهایی نزدیک تر شوید

2- در بین رقبای خود سعی کنید بهترین ارزشها و متمایز ترین ارزشها را ارایه نمایید.

3- شیفته مشتریانتان شوید و آنها را تسخیر نمایید.مانند یک عدسی قوی بر مشتریانتان تمرکز داشته باشید آنقدر بر مشتری تمرکز داشته باشید تا به هدف خود برسید مشتریان امروزی به شدت نیاز به پیگیری دارند.

4- به شدت دنبال استانداردسازی در تمامی شرکت خود باشید. شرکت های منسجم واستاندارد در برابر بحران ها عکس العمل خوبی دارند و می توانند سهم بازار خود را به شکل مناسب واستاندارد افزایش دهند استانداردسازی می تواند موجب رشد بازار و افزایش فروش و رضایت مشتریان گردد.

5- هیچ وقت بی محابا تولید نکنید اول بازار را بسنجید بسازید سپس تولید کنید از قبل برای تولید خود بازاریابی انجام دهید. اول بازارشناسی و بازارسازی سپس تولید

6- سرمایه گذاری بر روی نرم افزارها و سخت افزارهای کسب و کار خود مهمترین اصل پایه ای رشد بازار و پیشرفت شما است آن را جدی بگیرید.

7- آینده نگر، فرصت یاب ، خلاق و نوآور باشید.

حرف های مشاور مدیر عامل، منبع کتاب اصول مشاوره مدیریت بازاریابی و فروش / تالیف و ترجمه : علی خوبه


برچسب‌ها: مشاور مدیرعامل, مشاور بازاریابی, مشاور حرفه ای, مشاور فروش و بازاریابی, مشاور فروش
[ سه شنبه بیست و ششم شهریور 1392 ] [ 12:3 ] [ مشاور بازاریابی ]

روش هایی برای افزایش سریع فروش

اگر می خواهید فروشتان افزایش یابد ، باید همواره بدنبال راه هایی جدید برای بازاریابی و فروش باشید. بعضی از این روشها در دراز مدت باعث افزایش فروش می شوند.
حال به چند روش اشاره می کنیم که باعث افزایش سریع فروش می شوند


برچسب‌ها: مشاور بازاریابی, مشاور فروش, مشاور افزایش فروش
ادامه مطلب
[ سه شنبه بیست و ششم شهریور 1392 ] [ 10:12 ] [ مشاور بازاریابی ]

مقدمه:

درکشورهای پیشرفته دنیا مشاوره و مشاوران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند برطبق آمار درآلمان برای هر 13 نفر یک مشاور روانشناسی و برای هر شرکت به طورمیانگین 3 مشاور تجاری وجود دارد ولی طبق برخی ازآمار درکشورما برای هر 25000 نفر یک مشاور روانشناسی و به طورمیانگین برای هر 230 شرکت یک مشاورتجاری وجود دارد. درتجارت و درتبلیغات کشور ما دو مشکل وجود دارد اول اینکه کمبود مشاور وجود دارد دوم اینکه مشاور حرفه ای وجود ندارد دراین مقاله کوتاه سعی شده است به طورخلاصه وظایف و ویژگی های یک مشاور به ویژه مشاور تبلیغات توضیح داده شود.

مشاوران تبلیغاتی یا تبلیغات مشاوره ای:

برخی شرکت ها هنوز با سیستم و فرایند مشاوره تبلیغاتی آشنا نشده اند. برخی ازشرکت ها ازمشاوره تبلیغاتی استفاده می کنند و برخی دیگر از تبلیغات مشاوره ای تفاوت بین این دو بسیار است شرکت های بزرگ دنیا که کاملاً با تبلیغات آشنایی دارند ابتدا مشاورتبلیغاتی استخدام می کنند و سپس تبلیغات انجام می دهند اما دربرخی شرکت هایی که آشنایی کاملی با تبلیغات ندارند مانند برخی ازشرکت های ایرانی تصمیم تبلیغاتی گرفته می شود و سپس دنبال مشاوره می گردند به سوالات زیر توجه کنید.

چرا بسیاری از افراد غیرحرفه ای خود را جای مشاورتبلیغاتی جا می زنند؟ وظایف یک مشاورتبلیغاتی چیست؟ چگونه می توان یک مشاورتبلیغات خوب برای سازمان و شرکت درنظر گرفت؟ آیا یک تیزر یا یک گرافیست می تواند یک مشاور تبلیغاتی خوبی باشد؟ یک مشاور تبلیغاتی خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ یک مشاورتبلیغاتی خوب باید دارای چه توانایی هایی باشد؟ برای به کار گرفتن یک مشاور باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ آیا شرکت های تبلیغاتی می توانند مشاور تبلیغاتی خوبی باشند؟

مشاوران تبلیغاتی درشرکتها و سازمانها کمک می کنند تا آرایش سخت افزاری، نرم افزاری و فکر افزاری ارتباطات بازاریابی تقویت شود و اهداف بازاریابی هرچه بیشتر با اهداف سازمانی همسو شود . این همسو شدن می تواند برای یکپارچه سازی منابع بازاریابی، تسهیل فرایندهای بازاریابی، سهولت ارتباطات، خدمات،‌ فروش،‌ تولید و تجزیه تحلیل سازمان باشد.

مشاور تبلیغاتی

مشاور تبلیغاتی کسی است که بینش و دانش وسیعی در بازاریابی و تبلیغات داشته باشد و با توجه به تخصص ها و دانش های مرتبط با تبلیغات مانند روابط عمومی،‌ ارتباطات، اقتصاد،‌ جامعه شناسی، ادبیات، فلسفه، زبان شناسی، روانشناسی و بازاریابی بتوانند برا ی برنامه ارتباطات بازاریابی شرکت به ویژه کمپین تبلیغات آن تصمیم سازی، تصمیم گیری و برنامه ریزی کند.

انواع مشاوران درپروژه های تبلیغات

1- مشاوران پیشبرنده: مشاورانی هستند که به فکر پیش برد پروژه های تبلیغاتی با تحقیق،‌ توسعه و ارایه راهکارهای خلاقانه هستند. این مشاوران سعی درکشف فرصت های رسانه ای و مخاطبی درتبلیغات هستند.

2- مشاوران مدافع: مشاوران مدافع مانند شرکت های مدافع در رقابت ها هستند و با توجه به پیشامد های محیط تبلیغاتی به ویژه رقبا عکس العمل مناسب را تدوین و اجرا می کنند.

3- مشاوران ترسیم گر: مشاورانی که سعی دربرنامه ریزی دقیق و آینده نگرانه برای پروژه های تبلیغاتی و عوامل مرتبط با آن هستند را مشاوران ترسیم گر می گویند.


انواع مشاوران ازدیدگاههای دیگر:

در ادبیات مختلف سعی درتجزیه و تحلیل انواع مشاوران ومدیران می پردازند و همانطورکه درمدیریت انواع مدیریت و تئوری های مختلفی نیز برای آن وجود دارد برای علم مشاوره و مشاوران نیزنظریه پردازان مختلف سعی کرده اند تا برای مشاوره نیز تقسیم بندی هایی داشته باشند که به برخی ازآنها اشاره می شود.

برخی از نظریه پردازان مشاوران تجاری،‌ مدیریتی و تبلیغاتی را به دوگروه زیرتقسیم بندی می کنند.

الف) مشاوران سیستمی: نظریه سیستمی یک رشته مطالعات علمی است که درآن ساختار پدیده ها، وابستگی اجزاء روش ها معیارهای دائم و موقتی، رابطه های درونی و بیرونی، تأثیرهای احتمالی و... مورد بررسی قرارمی گیرند تا بتوانند اصول حاکم براجزا را بسنجند. درمشاوره سیستمی نیز، بررسی و تصمیم گیری درباره ساختاری ازپدیده های علمی، هنری تکنولوژیکی و... که با وابستگی اجزاء روش ها، معیارهای دایمی و موقتی با رابطه های درونی و بیرونی، با تأثیرهای احتمالی بر روی ذهن ها و فکرهای مخاطبان است. مشاوران سیستم درتبلیغات به بخش های زیرتقسیم می شوند.

1-  مشاوران سیستمی مفهومی

2-  مشاوران سیستمی عملیاتی

3-  مشاوران سیستمی طبیعی و مصنوعی

4-  مشاوران سیستمی باز و بسته

5-  مشاوران سیستمی ثابت و متغیر

ب‌) مشاوران استراتژیکی: استراتژی ها به خصوص استراتژی های تبلیغاتی ابزاری هستند که شرکت ها و سازمان ها می توانند بدان وسیله به هدف های بلند مدت بازاریابی خود دست یابد. درحالت دیگر، استراتژی تبلیغاتی علم تنظیم نقشه ای است برای حصول هدف هایی درمرحله ای خاص از ترویج و ترفیع محصول و معرف یا خدمت به بازار.



برچسب‌ها: مشاور کسب و کار, مشاور مدیریت, مشاور مدیر عامل, مشاور بازاریابی, مشاوره بازار
ادامه مطلب
[ شنبه شانزدهم شهریور 1392 ] [ 12:53 ] [ مشاور بازاریابی ]

اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای  شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


برچسب‌ها: مهندسی فروش مویرگی, مهارتهای فروش مویرگی حرفه ای, 16 ساعت, مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی در شرایط ر, مفهوم بازاریابی و فرآیند آن
ادامه مطلب
[ دوشنبه یازدهم شهریور 1392 ] [ 19:59 ] [ مشاور بازاریابی ]

دپارتمان تخصصی بازاریابی و فروش

Special Department of Marekting and Selling

(SDEMS)

سیستم فروش و مشاوره حرفه ای

کلینیک تخصصی بازاریابی و فروش


برچسب‌ها: علی خویه, مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور و برندهای معتبر م
ادامه مطلب
[ پنجشنبه هفتم شهریور 1392 ] [ 23:37 ] [ مشاور بازاریابی ]

۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور بازاریابی و فروش دکتر علی خویه khooyeh.ir

مهندسی فروش و اجرای برنامه های

مهندسی فروش و اجرای برنامه های
-برگزاری چندین دوره کارگاه آموزش و سمینار در سطح کشور با عنوان مدیریت پارتیزانی بازاریابی پارتیزانی و چریکی فروش پارتیزانی و چریکی

- ارایه خدمات مشاوره به چندین برند معتبر کشور

- شروع به همکاری با چندین شرکت معتبر در موارد آموزشی و مشاوره ای

- شروع و خاتمه چندین پروژه بزرگ مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات و روابط عمومی

- برگزاری چندین کارگاه آموزشی با عناوین مختلف در مورد اصول و فنون مذاکره ، مدیریت فروش مویرگی، تکنیک های ویزیت و فروش مویرگی، استراتژِی های فروش، مدیریت ارتباط با مشتری CRM ، بازاریابی پیشرفته، فروش در شرایط بحران و ..

- راه اندازی و استقرار چندین سیستم مهندسی فروش

- راه اندازی و استقرار چندین سیستم توزیع و فروش مویرگی

- راه اندازی و استقرار چندین فروشگاه های زنجیره ای مختلف

-مدیریت ومهندسی بازاریابی و فروش چندین شرکت معتبر در سراسر کشور

-سخنرانی در سمینار بین المللی توزیع و پخش

- سخنرانی در سمینار مدیریت فروش

- اجرای چندین پروژه اجرایی در زمینه بازاریابی، فروش و تبلیغات برای برندها و شرکت های خصوصی و غیر خصوصی در سطح کشور



برچسب‌ها: مشاوره آموزش تحقیق اجرا, مشاوره بازاریابی و فروش, تحقیقات کسب و کار, مهندسی فروش و اجرای برنامه های عملیاتی فروش و بازا
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و .... مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این و آن است به نظر من مانند پزشکی می ماند که سریع و بدون دقت تشخیص داده است، یک مشاور حرفه ای، دکتر سازمان، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی و تبلیغات و فروش، مانند یک دکتر دلسوز باید بتواند با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار نماید و حتی اگر امکان دارد باید زمان گذاشته و مانند یک مشتری درون سازمان به گشت و بازرسی و آنالیز مشغول باشد. یادم می آید سال گذشته شرکتی از ما خواست که در زمینه مشاور سازمان خدمتشان باشیم فردای آن روز یکی از کارکنان این شرکت در مرخصی بود ما به جای ایشان نشسته و خدمات ارایه کردیم تا درگیر مسائل سازمان آن شرکت شویم گاهی در پروژه های خود لازم بوده تا کت و شلوار شیک خودمان را درآورده و مانند پرسنل شرکت به داخل آنها نقوذ کرده و مشکلات و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم . من این سوال را دارم که یک پزشک با آزمایش خون تشخیص درمان می دهد به نظر شما یک دکتر بازاریابی فروش تبلیغات CRM.IMC.QS, و ... باید از طریق چه ابزارها و آزمایشاتی باید یک تشخیص درست و صحیح داشته باشد؟ ....

یا برای تشخیص بهترین نرم افزارها و سخت افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM باید چگونه به سازمان کمک کرد؟ چرا بیشتر نرم افزارهای مستقر در سازمان ها کارایی و اثربخشی ندارند؟ چرا فرایند های بازاریابی و متدهای فروش و تبلیغات شرکت جواب نمی دهند؟  یک دپارتمان بازاریابی و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا فروش شرکت به شدت کاهش پیدا کرده است؟ چرا مشتریان شرکت از نظر کمی و کیفی کاهش داشته است؟ چرا تبلیغات شرکت اثربخش نمی باشد؟ چرا بهره وری پرسنل کاهش یافته است؟ 

منبع : کتاب اصول مشاوره مدیریت  و کتاب مشاوره بازاریابی و فروش تالیف و ترجمه : علی خویه





جزوه و اسلاید های مدیریت پارتیزانی - بازاریابی پارتیزانی- فروش پارتیزانی- بازاریابی و فروش چریکی-مدیریت چریکی- بازاریابی چریکی- تبلیغات پارتیزانی

http://uplod.ir/lzwh082uvyqv/khooyeh_partizan_mkg.pdf.htm


برچسب‌ها: مشاور مدیریت, مشاور بازاریابی و فروش, اصول مشاوره مدیریت, تکنیک های مشاور سازمان, دکتر مدیریت
ادامه مطلب


برچسب‌ها: مشاوره آموزش تحقیق اجرا, مشاوره بازاریابی و فروش, تحقیقات کسب و کار, مهندسی فروش و اجرای برنامه های
[ شنبه هجدهم آبان 1392 ] [ 11:27 ] [ مشاور بازاریابی ]

مشاور مدیریت

 اصول مشاوره مدیریت

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران مدیریت و سازمان

 تشخیص بیماری های مدیریت وسازمان ، معاینه سازمان ها، شرکت ها، موسسات و مدیران،

تشخیص بیماری های مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند

انواع بیماری های مدیریت، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن

نویسنده و مترجم:

علی خویه و فهیمه احمدی

مدرسان دانشگاه، مشاوران ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

www.khooyeh.com



برچسب‌ها: اصول مشاوره مدیریت وظایف, انتظارات, شیوه اجرا, تکنیک, تاکتیک
ادامه مطلب


برچسب‌ها: مشاور مدیریت, مشاور سازمان, مشاور شرکت, مشاوره و مهارت های مشاوران, تشخصی بیماری های سازمان و معاینه
[ شنبه هجدهم آبان 1392 ] [ 11:26 ] [ مشاور بازاریابی ]

مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  

مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  و فروش مجازی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  ، فروش مجازی، روابط عمومی وتبلیغات اینترنتی

نویسنده و مترجم:

مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1392

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی ، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

  • مشاور کیست مفاهیم اساسی
  • مطالعه موردی...
  • مشاور مدیریت کیست
  • مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  کیست


برچسب‌ها: مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
ادامه مطلب

۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور بازاریابی و فروش دکتر علی خویه khooyeh.ir

گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.


www.khooyeh.com
گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
www.khooyeh.ir
فهیمه احمدی
o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت
تماس با ما: khoooyehali@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
khooyeh@gmail.com
09372991608
09122991608
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و ....
شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور بازاریابی و فروش دکتر علی خویه khooyeh.ir

مشاور بازاریابی و فروش


به نام او که همه هستی از اوست

مشاور بازاریابی و فروش

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات

نویسنده و مترجم:

مهندس علی خویه و فهیمه احمدی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1390

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات

کتاب مشاور بازاریابی  

فهرست برخی از مطالب کتاب:

·         مشاور
برچسب‌ها: کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی, روش های مشاوره بازاریابی
ادامه مطلب


برچسب‌ها: کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی, روش های مشاوره بازاریابی

۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۵:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور بازاریابی و فروش دکتر علی خویه khooyeh.ir