کتاب مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها وسبک های برندسازی و مهندسی برند تالیف و ترجمه علی خویه و فهیمه احمدی . این کتاب توسط انتشارات ایده تا چند وقت دیگر به بازار عرضه خواهد شد
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش به چاپ دوم رسید
بسیار جای شکر و خوشحالی است که کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و مهندسی فروش به چاپ دوم رسید این کتاب توسط بسیاری از اساتید و همکاران گرامی و عزیز به عنوان منبع درسی در بسیاری از دانشگاه ها معرفی شده است جا دارد از تک تک اساتید گرانقدری که این کتاب را به عنوان منبع درسی مورد استفاده قرار می دهند تشکر کرده و امیدوارم انتقادات و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر شدن این کتاب ارسال نمایند درضمن این کتاب به عنوان آزمون ورودی و استخدام در شرکت های بزرگ برای فروشندگان و بازاریابان استفاده می شود و شرکت های بسیاری نیز از این کتاب به عنوان منبع معتبر و کاربردی استفاده می کنند که از نظرها و توجهی خاصی که به این کتاب دارند تشکر می نمایم امیدوارم در چاپ های بعدی بتوان بر مطالب محتوایی اجرایی کاربردی آن بیفزایم حتی فروشگاه های بسیاری در سطح کشور برای چیدمان فروشگاه قفسه بندی سطر بندی دکوراسیون سردرب برندسازی فروشگاهی معماری فروشگاه هویت فروشگاه چیدمان عوامل فروش و پیشبرد فروش از این کتاب استفاده می کنند که جای تشکر و شکر دارد.

برچسب‌ها: مشاور مدیریت برند و برندسازی, علی خوبه
[ شنبه بیست و پنجم شهریور 1391 ] [ 19:2 ] [ مشاور بازاریابی ]
میزان موفقیت در رسیدن به اهداف سازمانی در ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد کمی و کیفی نیروهای انسانی مشغول بکار در سازمانهاست .بنابراین ارزشیابی کارکنان و عملکرد آنها در مدیریت اهداف و منابع انسانی، از جایگاه مهمی برخوردار است. دردنیای پرتحول امروزی که در آن سازمانها با قدرت هرچه تمامتر به رقابت مش
برچسب‌ها: کلینیک بازاریابی, کلینیک کمپین تبلیغات, آکادمی تبلیغات ایران, آکادمی بازاریابی ایران, کلینیک مشاوره بازاریابی و تبلیغات ایران, تبلیغات پارتیزانی, تبلیغات چریکی, تبلیغات بی هزینه, تبلیغات کم هزینه, مرک
ادامه مطلب
[ شنبه بیست و پنجم شهریور 1391 ] [ 18:53 ] [ مشاور بازاریابی ]

کمیته بازاریابی و فروش

مقدمه

سرعت تغییرات ایجاد شده در محیط کسب و کار و رقابت رو به تشدید ایجاد شده اقتضاء می کند که طرحی نو در تعاملات فی مابین بین تمامی اعضای فروش و بازاریابی به اجرا درآید بر همین اساس یکی از اصلی ترین ملاحظات ت
برچسب‌ها: علی خوبه, تبلیغات خلاق, بازارسازی خلاق, کتاب های علی خویه, برندسازی خلاق, مشاور بازاریابی, مشاور تبلیغات, مشاور بازاریابی و تبلیغات, مدرسه بازاریابی ایران, مدرسه فروش ایران, مدرسه تبلیغات ایران
ادامه مطلب
[ شنبه بیست و پنجم شهریور 1391 ] [ 18:51 ] [ مشاور بازاریابی ]
مشاور بازاریابی خلاق تبلیغات خلاق
ادامه مطلب