مهندسی فروش و اجرای برنامه های
-برگزاری چندین دوره کارگاه آموزش و سمینار در سطح کشور با عنوان مدیریت پارتیزانی بازاریابی پارتیزانی و چریکی فروش پارتیزانی و چریکی

- ارایه خدمات مشاوره به چندین برند معتبر کشور

- شروع به همکاری با چندین شرکت معتبر در موارد آموزشی و مشاوره ای

- شروع و خاتمه چندین پروژه بزرگ مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات و روابط عمومی

- برگزاری چندین کارگاه آموزشی با عناوین مختلف در مورد اصول و فنون مذاکره ، مدیریت فروش مویرگی، تکنیک های ویزیت و فروش مویرگی، استراتژِی های فروش، مدیریت ارتباط با مشتری CRM ، بازاریابی پیشرفته، فروش در شرایط بحران و ..

- راه اندازی و استقرار چندین سیستم مهندسی فروش

- راه اندازی و استقرار چندین سیستم توزیع و فروش مویرگی

- راه اندازی و استقرار چندین فروشگاه های زنجیره ای مختلف

-مدیریت ومهندسی بازاریابی و فروش چندین شرکت معتبر در سراسر کشور

-سخنرانی در سمینار بین المللی توزیع و پخش

- سخنرانی در سمینار مدیریت فروش

- اجرای چندین پروژه اجرایی در زمینه بازاریابی، فروش و تبلیغات برای برندها و شرکت های خصوصی و غیر خصوصی در سطح کشور



برچسب‌ها: مشاوره آموزش تحقیق اجرا, مشاوره بازاریابی و فروش, تحقیقات کسب و کار, مهندسی فروش و اجرای برنامه های عملیاتی فروش و بازا
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و .... مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این و آن است به نظر من مانند پزشکی می ماند که سریع و بدون دقت تشخیص داده است، یک مشاور حرفه ای، دکتر سازمان، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی و تبلیغات و فروش، مانند یک دکتر دلسوز باید بتواند با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار نماید و حتی اگر امکان دارد باید زمان گذاشته و مانند یک مشتری درون سازمان به گشت و بازرسی و آنالیز مشغول باشد. یادم می آید سال گذشته شرکتی از ما خواست که در زمینه مشاور سازمان خدمتشان باشیم فردای آن روز یکی از کارکنان این شرکت در مرخصی بود ما به جای ایشان نشسته و خدمات ارایه کردیم تا درگیر مسائل سازمان آن شرکت شویم گاهی در پروژه های خود لازم بوده تا کت و شلوار شیک خودمان را درآورده و مانند پرسنل شرکت به داخل آنها نقوذ کرده و مشکلات و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم . من این سوال را دارم که یک پزشک با آزمایش خون تشخیص درمان می دهد به نظر شما یک دکتر بازاریابی فروش تبلیغات CRM.IMC.QS, و ... باید از طریق چه ابزارها و آزمایشاتی باید یک تشخیص درست و صحیح داشته باشد؟ ....

یا برای تشخیص بهترین نرم افزارها و سخت افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM باید چگونه به سازمان کمک کرد؟ چرا بیشتر نرم افزارهای مستقر در سازمان ها کارایی و اثربخشی ندارند؟ چرا فرایند های بازاریابی و متدهای فروش و تبلیغات شرکت جواب نمی دهند؟  یک دپارتمان بازاریابی و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا فروش شرکت به شدت کاهش پیدا کرده است؟ چرا مشتریان شرکت از نظر کمی و کیفی کاهش داشته است؟ چرا تبلیغات شرکت اثربخش نمی باشد؟ چرا بهره وری پرسنل کاهش یافته است؟ 

منبع : کتاب اصول مشاوره مدیریت  و کتاب مشاوره بازاریابی و فروش تالیف و ترجمه : علی خویه





جزوه و اسلاید های مدیریت پارتیزانی - بازاریابی پارتیزانی- فروش پارتیزانی- بازاریابی و فروش چریکی-مدیریت چریکی- بازاریابی چریکی- تبلیغات پارتیزانی

http://uplod.ir/lzwh082uvyqv/khooyeh_partizan_mkg.pdf.htm


برچسب‌ها: مشاور مدیریت, مشاور بازاریابی و فروش, اصول مشاوره مدیریت, تکنیک های مشاور سازمان, دکتر مدیریت
ادامه مطلب


برچسب‌ها: مشاوره آموزش تحقیق اجرا, مشاوره بازاریابی و فروش, تحقیقات کسب و کار, مهندسی فروش و اجرای برنامه های
[ شنبه هجدهم آبان 1392 ] [ 11:27 ] [ مشاور بازاریابی ]

مشاور مدیریت

 اصول مشاوره مدیریت

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران مدیریت و سازمان

 تشخیص بیماری های مدیریت وسازمان ، معاینه سازمان ها، شرکت ها، موسسات و مدیران،

تشخیص بیماری های مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند

انواع بیماری های مدیریت، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن

نویسنده و مترجم:

علی خویه و فهیمه احمدی

مدرسان دانشگاه، مشاوران ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

www.khooyeh.com



برچسب‌ها: اصول مشاوره مدیریت وظایف, انتظارات, شیوه اجرا, تکنیک, تاکتیک
ادامه مطلب


برچسب‌ها: مشاور مدیریت, مشاور سازمان, مشاور شرکت, مشاوره و مهارت های مشاوران, تشخصی بیماری های سازمان و معاینه
[ شنبه هجدهم آبان 1392 ] [ 11:26 ] [ مشاور بازاریابی ]

مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  

مشاوره بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  و فروش مجازی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  ، فروش مجازی، روابط عمومی وتبلیغات اینترنتی

نویسنده و مترجم:

مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1392

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی ، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

  • مشاور کیست مفاهیم اساسی
  • مطالعه موردی...
  • مشاور مدیریت کیست
  • مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی  کیست


برچسب‌ها: مشاور بازاریابی اینترنتی و الکترونیکی
ادامه مطلب