کتاب مدیریت پورسانت، برنامه پورسانت کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و .....) یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت فروش و نحوه اجرای آن است برنامه پورسانت و آیین نامه پورسانت یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است پورسانت برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانتاژ) و به معنای درصد، میزان سود و حق دلالی است.[1] از لحاظ قانونی و نیز حرمت شرعی دارای ملاحظاتی بوده و تحت شرایطی غیرقانونی بوده یا حرام می گردد. [1] نفیسی، سعید؛ فرهنگ فرانسه به فارسی، ج 2، تهران، انتشارات صیف علی شاه، 1378، چاپ هشتم، 489 در ذیل یک جزوه آموزشی و اجرایی پورسانت برای آشنایی بیشتر ارایه می گردد   جزوه آموزشی تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت مدیریت پورسانت تالیف و گردآوری: علی خویه مدرس دانشگاه، مجری و مشاور شرکت های معتبر، بنیانگذار آکادمی فروش، آکادمی مذاکره و مدرسه فروش ایران. معرفی مدیر عامل: علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608      کتابچه آموزشی مدیریت پورسانت Pourcentage management برنامه پورسانت  Pourcentage plan    مدیریت و برنامه ریزی پورسانت تدوین تهیه و اجرای پورسانت تدوین تهیه و اجرای برنامه پورسانت Pourcentage plan    تالیف و گردآوری: علی خویه فهرست کتابچه آموزشی پورسانت ·       پورسانت چیست ·       تعریف پورسانت ·       اهمیت و ضرورت پورسانت ·       فواید پورسانت فواید آیین نامه پورسانت ·       ریشه واژه شناسی پورسانت ·       چرا پورسانت ·       تاریخچه پورسانت ·       روش های تدوین ادامه مطلب برچسب ها: ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی،   نوشته شده در تاریخ سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com نظرات (0) مصاحبه با آقای خویه، مرد فروش ایران مصاحبه با آقای خویه، مرد فروش سال ایران مصاحبه با آقای علی خویه . مرد فروش ایران، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران و دکتر فروش شرکت ها و کارخانه های مختلف و برندهای معتبر، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مدرس دانشگاه و عضو انجمن های معتبر جهانی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی اقتصادی صدا و سیما و …. علی خویه ، مرد فروش ایران، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران و دکتر فروش شرکت ها و کارخانه های مختلف و برندهای معتبر، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مدرس دانشگاه و عضو انجمن های معتبر جهانی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی اقتصادی صدا و سیما مقدمه: با خبر شدیم که کتاب مهندسی فروش آقای علی خویه به چاپ ششم رسید و این موضوع بهانه ای شد تا به کسی که در ایران موفق شده است یکی از پرفروش ترین کتاب های حوزه بازاریابی و فروش را تالیف و ترجمه کرده و به موفقیت بزرگی رسیده مصاحبه ای برچسب ها: مدرسه بازرگانی و فروش، مدرس بازرگانی، مدرسه بازرگانی و تبلیغات، مدرس تبلیغات، مدرس فروش، مهندسی فروش، مهندسی بازرگانی،   نوشته شده در تاریخ سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com نظرات (0) بیماری های بازاریابی_ مشکلات بازاریابی بیماری های تحقیقات بازاریابیدسته بندی : بیماری های تحقیقات بازاریابی، حقیقات بازاریابی ، آنالیز بازار، بازارسنجی و بازار، تحقیقات بازاریابی کمی، انواع تحقیقات بازاریابی مطالعه موردی تحقیقات بازاریابی، ویژه دانشجویان کارگاه آموزشی تحقیقات بازاریابی. استاد علی خویه. یکی از اشتباهاتی که سازمانی ها و شرکت ها در هنگام انجام تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار مرتکب می شونداین است که تمام سازمان و شرکت خود را به حالت تعویق در می آورند تا کار تحقیقات بازاریابی ، آنالیز بازار، بازارسنجی و بازارشناسی به اتمام برسد در صورتی که با سرعت رشد تکنولوژی  و سرعت پیشرفت بازارها گاهی این عامل باعث زیان سازمان و شرکت شده و شرکت ها را از رقبا و سهم بازار جا گذاشته و موجب عقب گرد شرکت می شودبه نظر شما چگونه می توان حین انجام تحقیقات بازار و بازارسنجی و آنالیز عوامل مختلف بازاریابی کار فروش و بازاریابی را پیش برداین نکته ای است که در شرکت های مختلف در مورد آن بحث کرده و سعی می نماییم تا این روش به ساده ترین شکل انجام گیرد ...موضوعات مرتبط: کلینیک بازاریابی، کلینیک بازاریابی و فروش، کلینیک بازاریابیبرچسب‌ها: بیماری های بازاریابی و درمان آنها, ضعف های بازاریابی, مشکلات بازاریابی, بهبود بازاریابی و فروش